Monkey Poxhttps://en.wikipedia.org/wiki/Monkeypox
Monkey Pox hè una malatia virale infettiva chì pò affettà l'omu è certi altri animali. I sintomi includenu febbre, ganglioni linfatichi gonfi, è un’eruzione chì forma vesciche è poi scurri. U tempu da l’esposizione à l’iniziu di i sintomi varieghja da 5 à 21 ghjorni. A durata di i sintomi hè tipica di 2 à 4 settimane. I casi ponu esse severi, soprattuttu in i zitelli, è donne incinte o persone cù sistemi immuni soppressi.

A malatia pò si assomiglia à varicella, sarampellu è variole. Accumincianu cum’è picculi punti piatti, dopu diventanu picculi protuberanze chì si riempenu prima di fluidu limpidu è dopu di fluidu giallu, chì infine scoppianu è formanu scabbi. Monkey pox hè distintu da altri exanthemi virali per a presenza di glànduli gonfi. Queste sò carattarizate da l’area darreri l’orecchie, sottu à a mandibula, in u collu o in l’inguine, prima di l’iniziu di l’eruzione.

Siccomu monkey pox hè una malatia rara, per piacè cunsiderà l’infezzione più cumune cum’è varicella prima se ùn ci hè micca una epidemia. Differisce da a varicella in chì e lesioni vesiculari esistenu nantu à i palmi è i pedi.

☆ AI Dermatology — Free Service
In i risultati Stiftung Warentest 2022 da Germania, a satisfaczione di i cunsumatori cù ModelDerm era solu ligeramente più bassu chè cù cunsultazioni di telemedicina pagate.